سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

دكتر سيد ابوالفضل حسني روز سه شنبه در مراسم اعلام رسمي ارتقاي مركز آموزش عالي گناباد به مجتمع آموزش عالي ، افزود: در ابتداي انقلاب اسلامي فقط ۱۷۰ هزار دانشجو در مراكز آموزش عالي كشور مشغول به تحصيل بودند.

وي بيان كرد: جمعيت ايران از ابتداي انقلاب اسلامي حدود دو برابر شده و جمعيت دانشجويي كشور ۲۵ برابر افزايش يافته و در تمام نقاط كشور مراكز آموزش عالي گسترش يافته است.
وي اظهار داشت : با توجه به اينكه تاكنون به كميت گسترش مراكز آموزش عالي توجه شد و از كيفيت عقب هستيم سعي مي شود كه ظرفيت پذيرش دانشجو دردوره هاي تكميلي افزايش يابد و به كيفيت نيز توجه ويژه گردد.
مدير كل دفتر گسترش و برنامه ريزي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري گفت: رشد علمي ايران اسلامي در جهان رتبه ۱۳ را به خود اختصاص داده و باتلاش هايي كه در حال انجام است در سال ۲۰۱۸ اين رتبه به رتبه چهارم جهان ارتقاء مي يابد.
دكتر حسني افزود: اين امر تلاش مضاعف دست اندركاران را مي طلبد همچنان كه در سالهاي اخير اين كار صورت گرفته و ايران در جايگاه مناسب علمي جهان قرار گرفته است.
وي افزود: با توجه به اينكه در گناباد حدود ۱۰ هزار دانشجو مشغول به تحصيل مي باشد توسعه كمي در اين شهرستان بسيار حايز اهميت است.
در اين مراسم رييس مجتمع آموزش عالي گناباد نيز گفت: رشته هاي اين مركز آموزش عالي از يك رشته در سال ۸۹ ، اكنون به ۱۱رشته در مقطع كارشناسي رسيده است .
دكتر هادي جباري افزود: دراين مدت با كمك مسولين ،مردم و خيرين ۱۲۰ هكتار زمين براي توسعه اين مركز تملك شده و مجتمع آموزش عالي اين شهرستان در رديف دستگاه هاي بودجه بگير قرار گرفته و اعتبارات پيش بيني شده آن در سال جاري نسبت به ساير مراكزآموزش عالي هم رديف خود، حدود ۵/۲ برابر افزايش يافته است.
در اين مراسم مركز آموزش عالي گناباد به متجمع آموزش عالي ارتقا يافت و به طور رسمي از تابلوي آن پرده برداري و مصوبه شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري به مسوولين اين مجتمع آموزشي ابلاغ شد.
ایرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com